When nothing goes right... Go left.

Ughhhhhh. Jag har fantiserat om den där mandeltårtan sedan jag skrev inlägget. Så jag gick och köpte en för en stund sedan. Den var precis så god som jag hade föreställt mig. Inte för att jag direkt hann känna någon smak, men ändå. Nu sitter jag här och kan känna hur dubbelhakan, låren och magen växer. Jag känner det faktiskt! Fast egentligen är det säkert bara inbillning. Vad fan vet jag. Det roliga är att min mamma sitter i ett annat rum och arbetar och inte har en blekaste aning om vad som händer här hemma. Jag lyckades både smuggla in tårtan, värma den i micron, hetsäta den och spy på toaletten utan att hon märkte det. Ha ha ha, rätt roligt...

Jag har i alla fall fått svar från kvinnan på riksföreningen mot anorexi och bulimi. Hon verkar jättetrevlig, men tydligen var det rätt nystartat i min stad, så de har inte kommit igång riktigt än. Nu har jag lyckats få tag på en mailadress till en kvinna på landstinget också. Ska väl skicka ett mail dit också antar jag. Det är dubbla känslor hela tiden. Å ena sidan vill jag blir frisk, men samtidigt vet jag inte om jag orkar med en massa sjuksnack etc.

Yuck, min hand luktar spya ><

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hm... läskigt att du kan göra sånt utan att ngn märker det, och synd. Faktiskt.. Men, det hade väl inte hjälpt om din mamma hade sagt ngt ändå... Skulle jag tro.



Hoppas du får hjälp på den där riksföreningen. Och ja, det kommer bli tufft, säkerligen. Men jag tror det blir flera ggr värre om du inte tar tag i det. Kämpa, jag tror på dig =)

2010-03-08 @ 20:11:53
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det här är säkert en jättedum fråga... men jag ställer den i alla fall: Hur kan du lyckas spy utan att någon hör dig? Det måste väl nästan låta någonting? Typ som när man är magsjuk eller nåt? Fast kanske något mindre då.



Bara en liten fundering.

2010-03-09 @ 01:32:34
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/
Postat av: angelice

Jag tror din mamma ser vad hon vill se, vad hon orkar se. Men det betyder inte att hon inte bryr sig om dig.

kram

2010-03-10 @ 16:00:51
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Ida

Det är bra att du har tagit kontakt med någon som kan ätstörningar, men jag tror (vet) att det är viktigt att du pratar med din familj. Det är svårt, men om du verkligen är seriöst med att du vill ha hjälp så kan du inte ha det som en hemlighet. Du måste få ur dig det.



Hoppas du hittar den hjälp du behöver.

Och hoppas att du bestämmer dig för att bli frisk.

2010-04-20 @ 18:18:55
URL: http://litemotivation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet hur du har det. Inte exakt hur just du har det men jag vet. Det behöver inte bli en massa sjuksnack när du får hjälp. Jag pratade om mig och hur jag tyckte och kände om allt, verkligen allt. Jag fick ur mig allt skit med hjälp av ord istället för att spy. Det hjälper. Det är jobbigt emellanåt men det är oerhört befriande att bara vräka ur sig allt som surrar i huvudet. Kram på dig!

2010-05-05 @ 13:47:00
Postat av: jessica jones

det är en klänning där på bilden som det står "want" på. vill du ha en sån? jag har en du kan köpa, det är storlek 34. skriv i min blogg isåfall

2010-05-10 @ 14:24:57
URL: http://www.cherryfuck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0