Tråkig söndag

Klockan är bara 10 och jag är redan rastlös. Jag har absolut inget att göra till klockan 16 när jag ska träna. Jag skulle vilja gå och sätta mig på ett fik med en bok. Det känns som en så mysig tanke, men i praktiken vet jag att det inte alls kommer sluta lika mysigt. Fan vad jag avundas alla friska människor som enbart kan finna njutning i sådana saker. Min största önskan är att jag en dag ska kunna köpa en påse godis och avnjuta den. Ta en bit lite då och då när jag är "sugen". Då vet jag att jag har blivit frisk.

Kommentarer
Postat av: lms

Yeah I feel ya.. it so fucking annoying! It’s like running in circles you know.. Well thanks.. I guess I should give we some credit for that.. but I’m still stuck in all thoughts and have trouble with my eating.. I got some in the beginning when my mum found out that I was throwing up.. but the people who helped me was fucking insane! They had no clue what tha fuck they were dealing with.. (sry about my language).



I am half Swedish, my dad’s from Sweden but he kinda left us before I was born. That why I´m a bit curious about Sweden. . I don’t understand a lot of it.. but some : )



Thanks I will remember that. But don’t you ever feel that even though you are surrounded by people.. you feel that no one understands?

2010-03-07 @ 16:24:22
URL: http://www.runningincircles.blog.com
Postat av: Isa

Naw, det ska du absolut inte ha! Jag kanske hämtade lite, lite inspiration från dig men hade det inte vart snickerskakan så hade det vart något annat. :)



Jag håller med dig om godispåsen, då man kan äta och njuta, ta en bit då och då utan att pressa i sig allt för att sedan gå vidare och börja rota i skafferiet och kylen, då vet man att man är frisk!



Kram

2010-03-08 @ 11:30:43
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: s u b u r b a n. g i r l

hoppas telefonsamtalet gick bra sen om du ringde det! (:



2010-03-08 @ 12:19:13
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0