Att handla godis

Jag tycker att det är så sjukt jävla pinsamt att köpa godis. Det kan funka på en fredag eller lördag, för då klassas det som "okej" att köpa godis, men när man står där bland lösgodiset och plockar helt SJÄLV på en måndag, då är det fan inte roligt. Jag kan inte undvika att tänka på vad andra människor tänker om mig. De måste tycka att jag är ett jävla fetto som äter godis under veckodagarna, för det gör man ju bara inte!

Ofta handlar jag fler saker än godis, bara för att det ska se bättre ut. Det ser ju extremt dåligt ut om jag enbart går till affären för att handla godis. Då är man ju verkligen FET. Så jag plockar på mig lite grönsaker och mjölk etc. Saker som jag egentligen inte vill eller kommer äta, men vad gör man inte för att bibehålla en bra fasad? Ni kan ju tänka er hur mycket pengar jag spenderar på ren skit varje vecka...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch, känner igen känslan... =/



Och måste bara säga att du har jävligt bra, passande, snygga och grioande bilder i din blogg =)

2010-03-02 @ 18:13:22
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Ebba

hahaha asså det är EXAKT som jag tänkte för ett år sedan då jag bodde själv! Skulle jag köpa hetsmat så köpte jag alltid mjölk, yoghurt, grönsaker osv för att det skulle "smälta in"... :S Sjukt pinsamt att handla godis i veckodagarna!! Och om jag gjorde det köpte jag alltid så pass mkt att det verkade som att vi skulle vara flera... :S



Det är läskigt hur mkt man känner igen sig på andra bulimi-bloggar!! Jag har alltid trott att jag var helt ensam om att känna/tänka en massa saker som tydligen massor av andra tjejer oxå känner/tänker...!! :(

2010-03-02 @ 20:20:29
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: POOS

jag passar på att handla godis när jag måste handla hem annat. Plus att jag brukar köpa nåt annat barnsligt så det ser ut som om min pojkväns systerdotter ska ha det. Jag är livrädd för vad de skulle tänka om jag BARA köpte den där chokladkakan till mig själv..

2010-03-02 @ 21:21:22
URL: http://POOSkampmotkilorna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0