Ytliga middagar

AAAAAHHHH. Vad fan är det för fel på folk? Seriöst. Det var tre par här på middag igår. Vuxna dvs. Ena paret känner jag lite, men inte de andra. Det var en sådan där middag jag avskyr. En ytlig middag. En middag man inte har för att man är goda vänner, utan en middag där man ska sitta stel som en pinne och ytan är det enda som är viktigt. Allt var tvunget att vara perfekt. Mamma och hennes sambo har varit helt frenetiska de senaste dagarna. Jag blev matt bara av tanken på en helkväll med fejkade leenden. Jag förstår inte... Vem fan tycker om att gå på en middag där alla sitter som om de har en kvist uppkörd i arslet? Inte jag i alla fall.

Kvällen började med att kvinnan ur det paret som jag känner idiotförklarade mig. Hon läxade upp mig om självklara saker gällande bordsskick. Vem fan trodde hon att hon var? Idiot. Det la ribban för mitt humör resten av kvällen. Bara för att vara jävlig satte jag mig vid bordet innan gästerna och helvete vilken tillsägelse jag fick. Sedan satt jag med armbågarna på bordet resten av kvällen i ren protest.

Jag åt nog 3 dagsdoser av kalorier i alla fall. Tilltugg till välkomstdrinken, förrätt, varmrätt, ostbricka, efterrätt plus ett ton choklad typ. Jag spydde dock bara en gång. Sedan låg jag vaken i min säng till kl 06 på morgonen för att jag mådde så dåligt. Nu har jag precis kommit hem från en långprommis. Sedan är det dags för gymmet. Hoppas er lördagskväll var mysigare!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Awee, detär så sjukt jävla jobbigt och hemskt med sådana middagar!!!

fyfan...



Och gud vad hemskt att hon sa åt dig :O att folk man knappt känner verkligen gör så på riktigt :S

2010-02-14 @ 14:38:25
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Svar: Usch ;/ såna är ju hemska... så jag förstår dig !

2010-02-14 @ 15:49:11
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

För helvete... jag fattar inte varför man har såna ytliga middagar.. Hellre att man har det skönt och avslappnat med vänner där man skulle kunna kasta mat på ngn utan att ngn skulle bry sig. okej, lite överdrivet kanske, men ändå....

2010-02-14 @ 21:14:52
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0