The best damn girl

Wow... Sådana här dagar märker jag verkligen vad som triggar igång hetsätningarna. Om ni har läst mitt tidigare inlägg så har ni nog förstått att något har gått snett. Jag orkar inte gå in på vad som har hänt, men hela den här dagen har varit riktigt jobbig. Jag har varit upprörd och uttråkad. Det två kombinationerna kan omöjligt leda till något annat än katastrof. Den senaste veckan har jag haft sådan bra kontroll över mitt ätande. Jag har motionerat och ätit som man ska och jag har varit så glad över det. Nu låter jag den där idioten rasera allt för mig igen. Jag blir arg på mig själv för att jag låter min lycka styras av andra människor. Har jag blivit så svag nu?

Jag gick lös ordentligt förut i alla fall. Jag bestämde mig för att gå och handla godis. Närmare 400 gram som jag åt på 10 min plus att jag gick lös i skafferiet efter det. Självklart gjorde jag mig av med det sedan, men jag mår så jävla pissigt nu. Förut kände jag mig i alla fall glad efter att ha kräkts, men nu försvinner inte ångesten längre. Nu blir den bara ännu tyngre.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det finns nog inga ord som hjälper när man mår som sämst. Jag önskar att jag kunde, men jag tror på dig iaf. Jag tror på din styrka. Du KAN hitta tillbaka till hur du var bara förra veckan. <3

2010-02-18 @ 17:15:45
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fungerar det att tänka ett steg längre? Dvs om du innan hetsätningen funderar hur du skulle känna en timme senare? Och dagen efter? Det är skitsvårt, men det kan hjälpa. Kram på dig!

2010-02-18 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0