I died in your arms tonight

Åh, jag blir tokig på dessa svängningar. Just nu har jag ingen motivation till något. Jag orkar inte träna, jag orkar inte gå till skolan, jag orkar inte träffa människor. Inget. Jag vill bara äta hela tiden. Sådana här dagar/veckor tär verkligen på mig. Helt plötsligt kan jag få något ryck och träna som en galning och äta bra mat, men lika fort hamnar jag i sådana här svackor. Jag har varit påväg till gymmet eller ut på en promenad flera flera gånger de senaste dagarna, men jag har vänt i dörren för lusten och orken har inte varit tillräcklig. Jag hoppas bara att det vänder snart igen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tänker på dig! Kan jag hjälpa dig på något sätt? Kramen

2010-02-23 @ 13:04:36
Postat av: Cecilia

Jag känner verkligen igen mig i det!!

Det är precis likadant för mig... Skit jobbigt :S



Hoppas det blir bättre för dig snart!

Kram

2010-02-23 @ 14:41:24
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0