Still a daily suffering

Det har snart gått fyra år sedan jag skrev sist. FYRA ÅR! Vad har hänt med min ätstörning under dessa fyra år må tro? Den har i perioder varit latent. Vilande och väntandes med längre perioder utan kräkningar. Jag har pendlat i vikt och inte ens det har fått mig att kräkas. Det var inte förrän våren 2013 när det var dags att komma i form som karusellen började dra igång igen. Sedan dess har bulimin utvecklats och blivit värre än någonsin. Jag har aldrig varit så besatt av kalorier, mat, socker och kontroll som nu. Jag har aldrig heller känt mig så ensam.. Har ingen aning om det finns några kvar där ute, som kan tänkas läsa min blogg.. Om ni finns så får ni gärna göra er hörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0