Muskler!

Jag har inte bloggat mycket den senaste tiden. Jag har inte haft någon vidare lust till det. Saker och ting ser ganska annorlunda ut i min vardag just nu. Jag har börjat träna ganska hårt på gym. Förut tränade jag enbart för för att bränna kalorier, men nu har jag börjat träna för att bygga muskler. Detta kräver dock att jag äter rätt också, vilket är ganska svårt för mig. Men muskelbyggningen har blivit mitt nya fokus och jag vill att mina 5 dagar/veckan ska ge resultat. Det är bara att äta och se glad ut. Anledningen till att jag vill bygga muskler är för att jag har insett att de bränner kalorier även när de vilar. Jag behöver alltså inte anstränga mig ett dugg för att bli av med de där extra kalorierna jag proppar i mig. Därmed kommer jag (föhoppningsvis) bli smal och fast, istället för smal och degig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Det är ingen fara, jag anade nästan att det var ngt sånt =)

Men skönt att det verkar bli bättre nu iaf =)

Jodå, med mig är det bara bra, känns skönt att komma in i lite rutiner och sånt, och inte bara gå hemma och käka en massa :P

2010-01-10 @ 12:38:07
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vart har du tagit vägen? :O Saknar din blogg :/

2010-01-25 @ 12:31:05
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0