Make up your mind, Mr a-hole

Haha, mina vänner, jag måste bara få ventilera lite. Jag tycker att detta är så hysteriskt roligt. Killar är fan inte riktiga på en fläck. Eller så är det bara jag som träffar jävligt märkliga killar. Snacka om att mr a-hole har gjort en helvändning.

Vi pratade via msn härom kvällen. Innan ni läser bör ni veta att vi har limmat på varandra sedan 2007, så vi har känt varandra länge nu. Han frågade rakt ut varför jag inte kunde se honom och mig i ett förhållande. Jag satt där som ett frågetecken och undrade var fan det där kom ifrån, men svarade att jag aldrig hade sett vår relation ur det perspektivet, utan mer som en liten flirt till och från. Han sa att han hade försökt skapa något seriöst med mig så många gånger nu, men att jag var så "svår" att räkna ut. Att det var svårt att veta vad jag känner, för att jag aldrig sa något. Han hade knackat på så många gånger men aldrig blivit insläppt, sa han. Jag höll med om att jag är svår att komma nära. Hallå, killen... Jag är en skorpion*, vi är sådana ^_^

Samtidigt satt jag där och var totalförvirrad eftersom det alltid är han som har tagit avstånd från mig, vilket jag även sa till honom. Han sa att det inte var medvetet. Det gjorde mig ännu mer förvirrad. Förut har jag alltid resonerat så att han har tagit avstånd för att han har varit rädd för att jag skulle ha velat något mer än honom. Det har gjort mig förbannad eftersom jag alltid har sett det som att vi bara har haft lite "roligt", så det har alltid slutat med att jag har varit förbannad och besviken. Jag har ingen aning om var vi står nu. Det är svårt att hantera det hela. Ge mig tips! Hur gör jag?

*Scorpios have a very strong reserve, and a lot is hidden below the surface. Scorpios are a master at hiding their emotions. What a scorpio shows on the outside is not necessarily what he or she's really feeling. Scorpios are very weary of the games that other people try to play and they are very aware of it. A scorpio woman won't give a man her heart very easily, because she is weary of trusting another person. The man will have to go through a series of 'mental testes' in order for the relationship to get solid and close.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Om du tycker om honom, så försök se honom ur det perspektivet som han beskriver nu, att han skulle kunna tänka sig att ha ett förhållande. Först och främst, fundera på om DU vill ha det med honom, och sen är det nog bara att försöka. Visst, det suger att bli sårad, men tänk på uttrycket "trial and error", man måste våga chansa =)

Lycka till! =)

2010-02-15 @ 20:15:01
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Åh killar kan vara så förvirrande ibland! Hoppas det löser sig. Tror det viktigaste är att följa hjärtat. Säger hjärtat att det är rätt så går det att få det att fungera. :)

2010-02-15 @ 22:34:07
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: Alexandra

Om jag skulle vakna upp singel imorgon så skulle jag nog dö. FY fan för att ge sig ut i date-världen igen. Låter som en gammal tant nu, ha ha. Jag vet inte, men för tio år sen (då jag senast var singel) så var det fan inte så krångligt att träffa någon. Idag får jag höra mina vänners berättelser om detta "spel" att träffa någon. Jag har alltid varit ärlig av mig och sagt typ " DU, jag gillar dig, vad vill du"? Jag tror man ska lyssna på ens inre röst, vi tjejer har ändå en viss intuition som hjälper oss i vardagen, men ibland ignorera vi den för spänningens skull. Jag har alltid förlitat mig på den till hundra procent och det har gått bra i 95 % av fallen.



Lycka till sötis, kram.

2010-02-16 @ 10:18:22
URL: http://imacarena.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller med Rebecka. Men känslan som måste vara rätt, lyssna på ditt hjärta!



Fick du mitt mail förresten? Kram

2010-02-16 @ 11:52:33
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0