I guess we're at our best when we're miles away

 

 

Jag kom nyss hem från lunch med mamma. Kolla vilken fin pastasallad med parmaskinka jag åt. Resten av dagen måste jag tyvärr plugga. Jag har hemtenta den här veckan. Motivationen är likamed noll. Att solen skiner ute gör mig inte direkt sugen att sitta med en massa tråkiga böcker. Men nä, nu ska jag göra en stor kopp kaffe och ta mig i kragen. Tack ännu en gång för de fina kommentarerna angående Mr a-hole (som för övrigt verkar ha tagit avstånd ännu en gång. Haha). Ni är verkligen fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud så gott det ser ut! =)

2010-02-16 @ 15:26:26
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här är en till som har noll motivation. ;-) Skriver ett arbete som ska vara klart nästa vecka, men det kommer hela tiden andra saker i vägen, som bloggar och Facebook, till exempel. Haha!

2010-02-16 @ 18:23:05
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0