Problematik på jobbet

Det är så sjukt svårt att gå ner i vikt när man jobbar. Jag menar... När jag är hemma kan jag själv bestämma när jag ska äta, vad jag ska äta och om jag ska motionera. Så är det ju inte på jobbet. Då har man bestämda tider för lunch och fika. Antingen äter man då eller så äter man inte alls. På mitt jobb är det dessutom dagligen kollegor som har med sig hembakta godsaker de bjuder på. Jag, med mitt sockerberoende, har ett rent helvete med detta. Jag kan i princip aldrig låta bli. Sedan får jag ångest som håller i sig resten av dagen. Nä, det bästa hade nog varit att stanna hemma resten av livet. Haha.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Shit, dte måste verkligen vara jättesvårt.

Vad gör du då ? Ljuger ud dig ur situationen, eller ger efter för begäret ? =)

2009-12-01 @ 16:41:39
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0