Nu är det jul igen

Julen börjar närma sig. De flesta äter aldrig så mycket som under julen. Men är det så konstigt med all god julmat, pepparkakor, glögg, lussebullar, knäck, ischoklad osv som attackerar från alla olika håll? Julen är en mysig tid som ska spenderas med familjen, men för mig stavas julen ÅNGEST. Det kommer bli en jobbig period för mig. Jag vet inte hur jag ska klara det utan viktuppgång, jag vet bara att jag ska. Jag älskar, och då menar jag verkligen älskar lussebullar. Tyvärr har jag märkt att de i princip är omöjliga att kräkas upp. De samlas bara till en deg i magen. Därför håller jag mig ifrån dem hädan efter. That's life, I guess...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch, känner precis detsamma... =/

Jag vill äta, för jag älsakar maten, godiset och allt som hör julen till...men samtidigt...vikten... Hur klarar man det utan att gå upp i vikt.. Helt omöjligt



För mig blir det kanske inte lika jobbigt som för dig. Jag hoppas du klarar dig bra, eller vad man ska säga. <3

2009-12-14 @ 14:25:39
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0