Jävla sockerberoende

På Blogg.se's förstasida hittade jag min dröm och mardröm all wrapped into one. En länk till ett Rocky Road-recept. Utan att tveka sprang jag till affärn och köpte alla ingredienser. Nu står den färdiga Rocky Road-smeten i kylskåpet och stelnar. Vad fan är det som händer? Allt gick ju så bra... När mamma kom hem med godiset i förrgår gick allt käpprätt åt helvete. Bokstavligen. Mitt sockerberoende kom tillbaks fortare än jag hann blinka. Nu vet jag vad jag kommer göra imorgon i alla fall: hetsäta den här FÖRBANNADE JÄVLA ROCKY ROADEN OCH SPY.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Jo jag såg det... det måste vara skit jobbigt ;(



Mjo.. Jag antar det. Men det är svårt.

2009-12-18 @ 01:32:23
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0