Ge mig kraft

ÅÅÅÅH FAN VAD JAG ÄR SÄMST! Varför kan jag inte bara hålla igen käften? Alla andra klarar det ju! Varför kan inte jag också säga "Nej tack, det är bra"? Jag hatar att behöva kräkas hela tiden. Sekunden innan jag äter tänker jag "Äh, jag kan äta det här. Strunt samma" och så fort jag har svalt tänker jag "Åh nej, åh fan, det här går inte!" och så får toaletten besök som vanligt. Fan fan fan fan. Jag har INGEN disciplin. Ikväll ska jag i alla fall på spinning och träna arslet av mig. DÖ FETT, DÖ!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Även om jag inte hetsäter så kan jag bara hålla med dig. För mig är det precis exakt så ganska ofta!



"Äh, jag kan äta det här. Strunt samma" och så fort jag har svalt tänker jag "Åh nej, åh fan, det här går inte!"



Precis exakt! Jag känner ofta hur jävla gärna jag vill kräkas upp allt igen. Men kan inte då det är folk här... hatar det!



Men jag har kräkts förut.. Det känns så mycket bättre efteråt. Sen känner jag att jag har kontroll. Att jag faktiskt kan göra något. Lyckas med något. Om du förstår vad jag menar.

2009-12-10 @ 20:21:26
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0