GIRL POWER!

För en gångs skull tänkte jag göra ett lite mer positivt inlägg. Ni som läser min blogg måste ju bli sjukt deprimerade när ni går in här och läser om all tragik runt mat i mitt liv.

Jag älskar musik (vem gör inte?). Något som jag älskar extra mycket är Girl Power-låtar. Jag älskar starka kvinnor och jag älskar när mannen är i underläge. HAHA. Vi har alla olika smak gällande musik, men någon av låtarna kanske ni gillar i alla fall :-)

En gammal favorit som jag alltid sitter och gapar till i bilen

Ace of Base - All that she wants


Låten jag skakade rumpa till hela sommarn

Akon ft. David Guetta - Sexy Bitch


Riktig jävla Girl Power!

Christina Aguilera ft. Lil Kim - Can't Hold Us Down


Den här låten hjälpte mig mycket sist jag fick mitt hjärta krossat

Jojo - Too Little Too Late


Den ultimata självförtroendeboosten

Beyonce - Irreplaceable


This time baby I'll be bulletproof

La Roux - Bulletproof


Jag är inget fan av Ashlee i vanlig fall, men den här är fan bra

Ashlee Simpson - Outta My Head

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Ja, har en storebror som det var samma sak för, så troligtvis lär det väl bli likadant för lillebror. Men det fattar ju inte han...



Och kan verkligen hålla med dig om det, GirlPower låtar är bra skit :D

2009-12-23 @ 01:10:07
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Kärlekens Land(o)

mannens naturliga position är i underläge till kvinnan, han skall i hela sitt sinne önska behaga och betjäna henne - Gudinnan.



Hon har rätt till allt, inklusive total makt över honom, hans dyrkan och åtrå bör vara total, emedan hon är fullständigt fri att göra och kräva vad hon vill.

2010-03-09 @ 16:21:36
URL: http://landosteve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0