Chokladtomtar i toaletten

Igår kom mamma in till mitt rum och "överraskade" mig med ett gäng små chokladtomtar. Hon har ingen aning om vilka problem jag har och ville bara vara gullig. För mig uppstod ett dilemma jag var tvungen att handskas med. Jag satt och stirrade på tomtejävlarna hela kvällen. Jag hade bestämt mig. Jag skulle inte ge vika. Jag klarade det också. Tills ikväll. Jag tröck i mig tomte efter tomte tills det inte fanns några kvar. 10 tomtar, 125 gram och 643 kalorier senare begav jag mig till toaletten, satte igång duschen, lutade mig över toalettstolen och körde min trogna tandborste i halsen. Lycka.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Fy, jag vet verkligen om denna ångest.

Man vill så gärna, men efteråt är allt som det var i början, till och med värre...



Kämpa på !

2009-12-02 @ 15:47:17
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: en som förstår till fullo

är det du på bilderna? för isåfall är du ju inte stor någonstans!?

2009-12-02 @ 19:07:44
Postat av: Shoot me already

Nej, det är inte jag på bilderna. De är lånade.

2009-12-02 @ 20:10:47
URL: http://shootmealready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0